Feedback Pelanggan Yang Ke 40

Mei 13, 2017

Alhamdulillah akhirnya sampai juga ke feedback yang ke 40. Seperti biasa saya ingin ucapkan terima kasih banyak-banyak yang tak terhingga kepada pelanggan saya yang comel serta baik hati kerana sanggup memberikan maklum balas yang sangat berharga.

Bagi saya ianya sangat berharga kerana ia melambangkan kualiti servis print gambar polaroid yang saya sediakan kepada pembeli dan dapat memberi kepercayaan kepada pelanggan baru serta pelanggan sedia ada.


Semua Feedback : Album Feedback Pelanggan.

Saya cuba meletakkan target untuk capai feedback yang ke 50 sebelum memasuki tahun 2018. Harapnya saya dapat kumpul sehingga yang ke 50 pada tahun ini. Sama-sama kita doakan dan nantikan.

Oh ya bagi pembaca baru, anda boleh lihat semua feedback yang saya terima melalui di atas.

You Might Also Like

0 ulasan