Fujifilm Instax Film Twinpack

Mac 26, 2017

Selain menyediakan khidmat servis print gambar polaroid, kami juga ada menjual Fujifilm Instax Film Twinpack yang mana didalamnya mengandungi 20 keping filem. Asalnya memang hanya nak buat servis print gambar je tapi memandangkan masa tu kami ambil banyak stok film, jadi boleh juga jual bagi yang bertanya untuk membeli.

Bercakap pasal filem ni, semalam ada buat cash on delivery dekat Setia City Mall pada pukul 5 petang. Pelanggan order sebanyak 5 kotak yang bernilai RM 240. Kalau CoD dekat area Setia Alam, kami tidak mengenakan caj tapi kalau kawasan lain saya lebih cadangkan untuk guna khidmat pos laju sahaja.


Bagi yang masih tercari-cari Instax Film dengan kuantiti yang banyak dan dengan harga yang berbaloi, boleh hubungi terus ke whatsapp Detik Instax : 019 3031 478 untuk order dengan kami. 

Kami juga berusaha untuk melakukan CoD setiap hari di kawasan Setia Alam selepas waktu kerja dalam pukul 6 petang dan keatas. Jadi jangan lepaskan peluang untuk dapatkan filem kegunaan anda secepat mungkin.


Stok filem sentiasa bertambah dan banyak kuantiti jadi jangan risau untuk order dengan jumlah yang banyak serta kami juga mengepos pada setiap hari.

You Might Also Like

0 ulasan